تازه های دنیای تکنولوژی

*...تازه های دنیای تکنولوژی را از ما بخواهید...*


بیل گیتس دوباره ثروتمندترین مرد جهان شد

 بیل گیتس

بیل گیتس -بنیان گذار بشر دوست مایکروسافت- بار دیگر توانست عنوان ثروتمندترین مرد دنیا را از آن خود کند، مردی که هیچ کسی در دنیا بیشتر از او پول ندارد! هرچند گیتس سمت خود در مایکروسافت را ترک کرده اما هنوز سهام بسیار بزرگی در این شرکت دارد و از آنجایی که سهام مایکروسافت طی 5 سال اخیر رشد بسیار خوبی را تجربه نموده، ثروت بیل گیتس نیز به رقم 72.7 میلیارد دلار رسیده است!

مایکروسافت سال‌ها به عنوان ثروتمندترین مرد دنیا شناخته می‌شد تا وقتی که یک مرد مکزیکی به نام کارلوس اسلیم در سال 2007 توانست ثروتی بیش از گیتس را گردآوری کند. در حال حاضر او 72.1 میلیارد دلار ثروت دارد و با اختلاف نسبتا کمی بعد گیتس در جایگاه دوم ثروتمندترین‌های دنیا جای گرفته است. کارلوس اسلیم به دلیل قانون جدیدی که برای اصلاح توزیع ثروت در مکزیک وضع شد، نزدیک به 14 درصد از ثروت خود را از دست داد تا گیتس بتواند عنوان سال 2007 خود را پس بگیرد.

بیل گیتس در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ میلادی در سیاتل، مرکز ایالت واشنگتن آمریکا چشم به جهان گشود. او و پل آلن شرکت مایکروسافت را پایه ریزی نمودند. گیتس به‌عنوان مدیر عامل و مدیر معماری نرم‌افزار در شرکت مایکروسافت فعالیت کرد، هر چند چند سالی است که استیو بالمر سمت مدیریت عامل مایکروسافت را برعده دارد اما بیل گیتس هنوز رئیس هیئت مدیره ی این شرکت است و دارای بیشترین سهام (معادل ۸٪) از مایکروسافت است.

بیل گیتس در دنیا به‌عنوان بنیان‌گذار تحول در رایانه‌های شخصی مشهور است. نحوه تجارت بیل گیتس به دلیل اینکه قدرت رقابت را از رقیبان سلب کرده‌ بود، همواره مورد انتقاد بوده‌ است و در زمان هایی نیز از او به این دلیل شکایت شده‌ است. گیتس همواره تلاشهای خیرخواهانه متعددی را نیز تعقیب کرده‌ است و در این راستا بنیاد بیل و ملیندا گیتس را در سال ۲۰۰۰ تأسیس کرد.

 

 

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:بیل گیتس دوباره ثروتمندترین مرد جهان شد,

|
 
پای گلکسی اس 4 نیز به دعوای اپل و سامسونگ باز شد

 می‌دانیم که اپل و سامسونگ به سختی درگیر دادگاه‌ها هستند و اوضاع بین این دو کمپانی بزرگ گوشی‌ساز جهان بسیار وخیم است، به نظر می‌آید که اوضاع از این که هست نیز وخیم تر شود.

 

به گزارش جی اس ام اپل از دادگاه درخواست کرده که گوشی Galaxy S4 نیز به لیست گوشی‌هایی که اپل از آن‌ها برای نقض قانون پتنت ها شکایت کرده اضافه شود.

 

بر طبق گزارشات اپل گلکسی اس 4 را تجزیه و تحلیل کرده و به این نتیجه رسیده که گلکسی اس 4 جزو محصولاتی است که سامسونگ توسط آن پتنت ها را نقض کرده است.

 

 

در حال حاضر 22 محصول سامسونگ در لیست سیاه اپل برای شکایت قرار دارند و اگر اپل بر این موضوع که گلکسی اس 4 نیز جزو این محصولات است اصرار داشته باشد و بخواهد این گوشی را نیز به لیست خود اضافه کند باید یکی از محصولاتی که پیش از این آن‌ها را در لیست قرار داده حذف کند.

 

باید ببینیم نتیجه این کار چه می‌شود و اپل می تواند سامسونگ را به خاطر گلکسی اس 4 محکوم کند یا خیر؟


 
گلکسی اس 4 رکورد سریعترین فروش یک گوشی اندرویدی را شکست

سامسونگ در تولید گلکسی اس 4 نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند اسمارت فونی شایسته پرچمداری بزرگترین کمپانی گوشی ساز جهان تولید کند، تا حدود بسیار زیادی نیز در این امر موفق ظاهر شد.

 

به گزارش جی اس ام امروز سامسونگ خبر داده که گوشی گلکسی اس 4 سریعترین فروش را در بین گوشی‌های اندرویدی داشته است، بنابر این گزارش گلکسی اس 4 از زمان ارائه برای فروش تا 10 مه (20 اردیبهشت) 6 میلیون عدد به فروش رفته است و انتظار بر این است که تا انتهای ماه اول ارائه 10 میلیون به فروش برود.

 

سامسونگ اعلام کرده در 5 روز اول 4 میلیون گلکسی اس 4 را به فروش برساند.

 

 

این گوشی در حال حاضر توانسته رکورد نسل‌های پیشین خود را بشکند، گلکسی اس 3 در مدت زمان 21، گلکسی اس 2 در 55 روز و گلکسی اس نسل اول در مدت 85 روز توانستند به رکورد 3 میلیون دست پیدا کنند.

 

باید ببینیم این گوشی که سامسونگ حساب زیادی بر روی آن باز کرده است تا کجا می‌تواند رکورد فروش را بالا ببرد.

  

 
میدان جنگ بعدی اپل و سامسونگ: زنجیره تامین قطعات

 

 


مدت های مدیدی است که اپل و سامسونگ با یکدیگر بر سر سهم بازار و پتنت ها مبارزه می کنند. اما به نظر می رسد به زودی نبرد جدیدی بر سر زنجیره های تولید هم میان این دو غول تکنولوژی آغاز خواهد شد. سامسونگ به شکل مرسوم، خودش قطعات درونی مورد نیاز برای ساخت محصولاتش را تولید می کرد. اما با توجه به محبوبیت چشمگیر و روزافزون این محصولات ، شرکت سامسونگ تحت فشار قرار گرفته و مجبور است در جستجوی کمک هایی از بیرون باشد. 

ادامه مطلب
 
اخبار جدید از دنیای حافظه های فلش مدرن

 مطمئنا حافظه فلش Aegis شرکت آپریکورن در نگاه اول مانند ریموت درب‌بازکن پارکینگ می‌ماند اما مطمئنا با توجه به کارایی این فلش شما مطمئنا توجهی به ظاهر آن نخواهید کرد چرا که این فلش دارای فناوری رمزگذاری ۲۵۶ بیتی نیروهای نظامی است. Aegis دارای حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات ۱۶ گیگابایتی است و به فناوری انتقال داده USB 2.0 مجهز است.

اخبار جدید از دنیای حافظه های فلش مدرن

 

 

قاب آلومینیومی این فلش ضدآب بوده و تجهیزات سخت‌افزاری نگهداری داده در این فلش توسط یک لایه ترکیبی فوق‌العاده سخت اپوکسی محافظت می‌شود که تنها را دستیابی به آن شکستن قاب بیرونی و لایه محافظ آن است (چیزی در حد غیرممکن..!)


ادامه مطلب

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:اخبار جدید از دنیای حافظه های فلش مدرن,

|
 
۵ محصول جدید اپل در سال ۲۰۱۳

 نگاه و نظرات بر روی کمپانی اپل با شروع سال جدید میلادی منعکس شده است، کمپانی اپل که سال گذشته میلادی با معرفی ۲ تبلت و ۱ نوت بوک و ۱ تلفن همراه هوشمند با کاربران و طرفدارانش همراه شده بود، امسال چه حرفی برای گفتن خواهد داشت؟! حتما می دانید و شاید هم دیده اید صف های طولانی طرفداران کمپانی اپل را در زمانی که یک محصول برای اولین بار به بازار می آید، این طرفداران حرفه ای از کمپانی خود خواسته های حرفه ای دارند و اما کمپانی اپل برای سال ۲۰۱۳، پنج گجت را معرفی و روانه بازار خواهد کرد،..

۵ محصول جدید اپل در سال ۲۰۱۳

 

 

محصولاتی که تحولاتی را در سبد محصولات اپل به همراه خواهند داشت، تغییراتی که پایه ریزی محصولات سال ۲۰۱۴ نیز خواهد بود، اما شما بیشتر از این منتظر نمانید در ادامه پنج محصول اپل در سال ۲۰۱۳ را  به اختصار توضیح داده ایم:

 


ادامه مطلب

یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:۵ محصول جدید اپل در سال ۲۰۱۳,

|
 
جذاب ترین گجت های سال

 هر ساله صنعت تولید سخت‌افزار پیشرفت‌های بسیاری را پشت سر می‌گذارد که ماحصل آن تولید انواع و اقسام گوشی‌های هوشمند تلفن همراه، تبلت، فبلت، تجهیزات جانبی و گجت های پیشرفته‌ی پوشیدنی است. در این مقاله شما را با برخی از برترین آن‌ها در سالی که گذشت آشنا می‌کنیم.

جذاب‌ترین گجت‌های سال

 


ادامه مطلب

شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:جذاب ترین گجت های سال,

|
 
بهترین گوشی های هوشمند اندروید در طول تاریخ

 به عنوان مقدمه مایلم این سوال را از شما بپرسم به نظر شما بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی تاریخ کدام است؟ جواب دادن به این سوال آسان نیست چون در طول تاریخ گوشی های هوشمند آندرویدی وشرکت های زیادی بودند که با عرضه گوشی های متنوع پا در این عرصه گذاشتند با ما و بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی همراه باشید

بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی در طول تاریخ

 

 

 

 اگر به یاد داشته باشید اولین گوشی آندرویدی در ماه اکتبر سال ۲۰۰۸ توسط شرکت HTC لانچ شد. این گوشی از یک صفحه نمایش ۳۲ اینچی لمسی برخوردار بود که تحت نام HTC Dream نام گذاری شد و پس از آن بود که کم کم گوشی های هوشمند آندرویدی به یکی از پرکاربردترین گجت های زندگی ما تبدیل شد . در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی که از ابتدا تا کنون تولید شده اند آشنا سازیم .

 

 


ادامه مطلب
 
25 اختراع برتر سال های اخیر

 25 اختراع برتر سال‌های اخیر به انتخاب پاپ‌ساینس: از سیستم ترمز ای.بی.اس گرفته تا تونل مانش، گوگل مپس، ایکس‌باکس لایو و نام‌هایی که هرگز نشنیده‌ایم؛ اما آغازگر تحولات بزرگی بودند به چشم می‌خورد.

۲۵ اختراع برتر ۲۵ سال اخیر

 


ادامه مطلب

شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,

|
 
نوکیا رسما از قهرمان جدیدش با نام لومیا 928 پرده برداری کرد

Nokia Lumia 928


 

چندی پیش نوکیا از یک قهرمان جدید برای سه ماهه دوم سال جاری خبر دارد و امروز این کمپانی فنلاندی با راه اندازی

یک صفحه اینترنتی اختصاصی برای این تلفن، رسما آن را معرفی کرد. نوکیا در صفحه اختصاصی لومیا 928، اولین تصویر مربوط به این تلفن را منتشر کرده است. همانطور که انتظار می‌رفت، نوکیا در این تلفن نیز توجه ویژه‌ای به بخش دوربین دستگاه داشته است.

ادامه مطلب

شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:نوکیا لومیا 928,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید.با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران محترم.امیدوارم که لحظاتی خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید.در ضمن این وبلاگ هر دو روز یه بار update میشه. در ضمن جهت تبادل لینک ابتدا مارو با نام تازه های دنیای تکنولوژی لینک کنید بعد از طریق نظر به ما اطلاع دهید تا شما را لینک کنیم. با تشکر


تازه های موبایل
تازه های PC ولب تاب
تازه های متفرقه
تازه های اختراعات

 

YaphetS

 

 

 

اگه دلت از دنیا تنگ شده برو تو این سایت
CTP002 محصول مشترکی از موبیدو و استینورماتین
NEC سبک ترین الترابوک دنیا را تولید کرد
بستن کلیه ی برنامه های هنگ کرده
با ماشين پرنده VTOL آشنا شويد
گزارش مصاحبه مدير عامل اپل ، تيم کوک در کنفرانس D11 © گجت نیوز
لنوو اسمارت فون دوسيم کارته شيک و زنانه S820 را معرفي نمود © گجت نیوز
فناوری آینده Philips Fluid گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو OLED
ساخت اولین دست مصنوعی با ویژگی لامسه
700 ترابایت در یک گرم دی.ان.ای
معرفی انواع هکرها
بهترین و جذابترین امکانات گوگل
معرفی 10 باور اشتباه در مورد نام دامنه وب سایت های اینترنتی
کامپیوتری که نسل آینده کامپیوترها را تسخیر خواهد کرد
ده دلیل که آمدن ویندوز8، ویندوز7 را نابود می کند!
چگونه سرعت رایانه خود را زیاد كنیم؟
چرا کامپیوترهای رومیزی منقرض نمی شوند؟
نسل آینده کامپیوترهای شخصی
انتقال فایل از یک مموری به مموری دیگر بدون استفاده از کامپیوتر
معرفی کامپیوتر ThinkCentre Edge 62z شرکت Lenovo

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


***زاهد در دنیا باش عاقل***