تازه های دنیای تکنولوژی

*...تازه های دنیای تکنولوژی را از ما بخواهید...*


اگه دلت از دنیا تنگ شده برو تو این سایت

j

اگه دلت از دنیا تنگ شده اینجا کلیک کن

چهار شنبه 15 آبان 1398برچسب:,

|
 
CTP002 محصول مشترکی از موبیدو و استینورماتین

 

گوشی CTP002 محصول مشترکی از موبیدو و استینومارتین

گوشی CTP002 محصول مشترکی از موبیدو و استینورماتین می باشد که در نمایشگاه جواهر آلات Basel World سویس رونمایی شده است. از این تلفن مفهومی تنها یک نمونه به تولید رسیده است و نشان دهنده اهداف هر دو شرکت سازنده در آینده است. این آندروید به نمایشگر شفاف رنگی مجهز شده در نگاه اول به یک تکه شیشه شباهت دارد که نوارهای فلزی از جنس تیتانیوم را در اطراف بدنه خود جای داده است. باطری ،درگاهی سیم کارت، بلند گوها و پردازنده در قاب تیتانیومی تعبیه شده اند و در حالت آماده به کار تنها لوگوهای استینو مارتین و موبیدو نمایش داده می شوند. هنوز قیمتی برای این گوشی تعیین نشده است.


ادامه مطلب

یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:CTP002 محصول مشترکی از موبیدو و استینورماتین,

|
 
NEC سبک ترین الترابوک دنیا را تولید کرد


NEC برندی نیست که زمانی که شما بدنبال خرید لپ تاپ یا الترابوک هستید بخواهید به آن فکر کنید. این موضوع شاید به نوعی به طراحی های نچندان فوق العاده این شرکت ارتباط مستقیم داشته باشد. حال به نظر میرسد این کمپانی متوجه این موضوع شده است و از الترابوکی جدید رونمایی کرده که بسیار باریک و فوق العاده سبک میباشد و حتی از آن به عنوان سبک ترین الترابوک جهان با تنها ۸۷۵ گرم وزن نام میبرد. ضمن اینکه این الترابوک در ضخیم ترین بخش آن تنها ۱۴.۹ میلیمتر ضخامت دارد.
NEC سبک ترین الترابوک دنیا را تولید کرد


ادامه مطلب

یک شنبه 12 خرداد 1392برچسب:NEC سبک ترین الترابوک دنیا را تولید کرد,

|
 
بستن کلیه ی برنامه های هنگ کرده

 یکی از مشکلات روزمره‌ای که برای کاربران در محیط ویندوز رخ می‌دهد، هنگ کردن برنامه‌ها به علت‌ باگ‌ها و ناسازگاری‌های نرم‌افزاری است. در این مواقع وضعیت برنامه‌ بر روی Not Responding قرار می‌گیرد. راه عمده‌ای که در این خصوص وجود دارد استفاده از Task Manager و وادار کردن پروسه مربوط به برنامه به بسته شدن می‌باشد. در این ترفند قصد داریم راه کاربردی را به شما معرفی کنیم که با بهره‌گیری از آن می‌توانید تنها با اجرای یک فایل، کلیه پنجره‌های هنگ کرده مربوط به برنامه‌ها را ببندید.

بستن کلیه ی برنامه های هنگ کرده

 


ادامه مطلب

شنبه 12 خرداد 1392برچسب:بستن کلیه ی برنامه های هنگ کرده,

|
 
با ماشين پرنده VTOL آشنا شويد

 

سالهاست که آرزوي ساخت و استفاده  از يک خودرو پرنده ، ذهن بشر را به خود مشغول کرده اما اين فناوري آنقدر نيامد که شايد ديگر مانند گذشته اشتياقي براي آن نمانده باشد.با اين حال شرکت Terrafugia دست به ساخت يک خودرو پرنده موسوم به VTOL زده است که در ادامه با گالري تصاوير و مشخصات بيشتر از اين خودرو پرنده درخدمت شما هستيم با گجت نيوز همراه باشيد.

 

 


ادامه مطلب

شنبه 12 خرداد 1392برچسب:با ماشين پرنده VTOL آشنا شوید,

|
 
گزارش مصاحبه مدير عامل اپل ، تيم کوک در کنفرانس D11 © گجت نیوز


مدیرعامل کمپانی اپل،  «تیم کوک»، امسال نیز همچون سال گذشته و برای بار دوم در D11 شرکت کرد تا در مورد موارد کلیدی مهمی صحبت کند و در واقع چنین هم کرد!مدیر عامل اپل گفتگویی نسبتا طولانی داشت که از حدود ساعت ۵ صبح به وقت ایران آغاز شد و او به تفصیل در مورد افکار و عقاید خود و همچنین شایعات موجود صحبت کرد .در ادامه با گزارش این مصاحبه گجت نیوز را همراهی فرمایید.



ادامه مطلب
 
لنوو اسمارت فون دوسيم کارته شيک و زنانه S820 را معرفي نمود © گجت نیوز


شرکت لنوو در روز گذشته اسمارت فون S820 پرده برداشت.اين اسمارت فون که از رنگ بندي زيبايي برخوردار است مشخصا براي خانم ها طراحي شده و داراي قابليت پشتيباني از دو سيم کارت به صورت هم زمان نيز مي باشد.در ادامه با تصاوير و مشخصات فني اين اسمارت فون زنانه با گجت نيوز همراه باشيد.


پس از عرضه‌ی گوشی‌های Ulike 2 و MeituKiss از سوی رقبا برای خریداران خاص، شرکت لنوو نیز تصمیم گرفته است تا با گوشی S820 خود در این بازار وارد شده و خریدارانی از بین خانم‌ها بدست آورد. گوشی S820 دارای سیستم عامل اندروید 4.2 است و از ظاهری زیبا، لبه‌های نرم، پشت مخملی بدنه و رنگ‌بندی جذاب بهره می‌برد.



ادامه مطلب
 
فناوری آینده Philips Fluid گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو OLED

 

فناوری آینده Philips Fluid گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو OLED

 

آیا شما به یک فناوری تلفن همراه اعتقاد دارید که به عنوان یک فناوری انعطاف پذیر است و می توانید آن را دور مچ دست مثل یک دستبند بچرخانید و آن را مثل پول تا کنید تا در کیف پول بگذارید و آن را مثل کارت اعتباری صاف کنید؟خوب در نتیجه پیشرفت های جدید فناوری نمایشیOLED و  رویای اسمارت فون انعطاف پذیر در آینده نزدیک به حقیقت خواهد پیوست.

 



ادامه مطلب
 
ساخت اولین دست مصنوعی با ویژگی لامسه

 

ساخت اولین دست مصنوعی با ویژگی لامسه

این نخستین دست دارای توانمندی فیزیکی است که بوسیله نیروی الکتریسیته کار می کند که اجازه می دهد به افراد نقص عضو از دست احساس کنند آنچه را لمس می کنند.

 

ادامه مطلب

شنبه 11 خرداد 1392برچسب:ساخت اولین دست مصنوعی با ویژگی لامسه,

|
 
700 ترابایت در یک گرم دی.ان.ای

 

 
دو دانشمند از موسسه ی ویس هاروارد به نام های جورج چرچ و سری کسوری نشان داده اند که چگونه می توان 700 ترابایت داده را در یک گرم دی.ان.اِی ذخیره نمود. در حال حاضر، داده های دوتایی یابد به توالی ای از جفت های پایه ی دی.ان.اِی تغییر یابند و سپس به خودِ دی.ان.اِی تبدیل شوند. انجام این کار به تکنیک های آزمایشگاهی استانداردی نیاز دارد که چندین روز به طول می انجامد. بدون در نظر گرفتن سرعت، یکی دیگر از فواید مشهود آن به جز اندازه ی نامحدودِ مجازی، پایداری انباشت اطلاعات در دی.ان.اِی در دمای اتاق است. این بدان معنی است که هر کس می تواند هزاران سال پس از این که شما به بیماری مبتلا شدید، به داده های شما دسترسی داشته باشد. چرچ می وید از مضرات این کشف، این است که خواندن و نوشتن داده در دی.ان.اِی نسبت به دیر رسانه ها، یواش تر است که این خود باعث می شود دی.ان.اِی برای انباره های نگهداری طولانی مدت داده های انبوه مناسب باشد تا برای دسترسی سریع یا پردازش داده مناسب باشد.

 

شنبه 11 خرداد 1392برچسب:700 ترابایت در یک گرم دی,ان,ای,

|
 
معرفی انواع هکرها

 با انواع هکر ها و نحوه ی فعالیت آنها اشنا شوید.

معرفی انواع هکرها


ادامه مطلب

شنبه 11 خرداد 1392برچسب:معرفی انواع هکرها,

|
 
بهترین و جذابترین امکانات گوگل

 کاربران اینترنتی اغلب برای رفع نیاز های نرم افزاری خود علاقه مندند از سرویس های نرم افزاری آنلاین استفاده نمایند ، در این بین شرکت های بزرگ اینترنتی برای جذب کاربران بیشتر اینترنتی سعی می کنند کلیه نیاز های یک وبمستر را در دنیای اینترنت تامین نمایند ؛ گوگل یکی از برترین شرکت های دنیای اینترنت همیشه در این مسیر پیشرو و موفق بوده است

بهترین و جذابترین امکانات گوگل


ادامه مطلب

جمعه 10 خرداد 1392برچسب:بهترین و جذابترین امکانات گوگل,

|
 
معرفی 10 باور اشتباه در مورد نام دامنه وب سایت های اینترنتی

 برای اکثر افرادی که همه روزه از اینترنت استفاده می کنند و وب سایت ها را نگاه می کنند، صنعت دامنه کماکان یک معما و ابهام می باشد. این مقاله سعی بر این دارد تا شما را با جنبه های کمتر شناخته شده این صنعت آگاه سازد و واقعیت باورهای متداول غلط در مورد نام های دامنه را برای شما بازگو کند.

معرفی 10 باور اشتباه در مورد نام دامنه وب سایت های اینترنتی


ادامه مطلب
 
کامپیوتری که نسل آینده کامپیوترها را تسخیر خواهد کرد

 HOLO2 طوری طراحی شده است که در آینده جایگزین کامپیوترهای امروزی شود . این کامپیوتر تجربه جدیدی برای کاربران ایجاد می کند . این وسیله ی چند کاربردی این امکان را برای شما فراهم می کند که در هرجایی و هرزمانی بتوانید به وب وصل شوید .

کامپیوتری که نسل آینده کامپیوترها را تسخیر خواهد کرد

 


ادامه مطلب
 
ده دلیل که آمدن ویندوز8، ویندوز7 را نابود می کند!

 شاید هیچ شرکتی پر نفوذ تر از مایکروسافت در حوزه سیستم های عامل دسکتاپ پیدا نشود. این غول نرم افزاری، سراسر بازار سیستم عامل را در جهان به دست گرفته و ثابت کرده که قادر است هر نسخه ویندوز را با تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی اش ارائه دهد. هیچ چیز هم که نباشد، مایکروسافت فضای بازار سیستم های عامل را به خوبی می شناسد و می داند که باید برای موفقیت در این بازار چه کاری انجام دهد.

ده دلیل که آمدن ویندوز8، ویندوز7 را نابود می کند!

 

 

 

 

»» ویندوز 7 مایکرسافت مسلما یکی از مهم ترین نسخه های ویندوز در تاریخ زندگی این سیستم عامل بود. بعد از ارائه ویندوز ویستا، بازار مخالف مایکروسافت شروع به رشد کرد و بسیاری از فروشندگان، به قوانینی برای داون گرید کردن کامپیوتر به ویندوز XP تن دادند. مشتریان هم به اندازه ای که مایکروسافت انتظار داشت، از ویستا استقبال نکردند. به علاوه شرکت ها اصلا ویندوز ویستا را به حساب نمی آوردند. خب همه ی این ها بد است.
»» با ویندوز 7، مایکروسافت توانست ویستا را به خوبی تعمیر کند. در واقع این نسخه همان سیستم عاملی است که ویستا باید می بود. و حالا مایکروسافت هم تایید کرده که ویندوز 7 سریع ترین فروش را در تاریخ ویندوز داشته است. این واضح است که مصرف کنندگان هم از ویندوزی که هم اکنون استفاده می کنند؛ حداقل بیشتر از ایکس پی راضی هستند.

»» با این حال که ویندوز 8 فقط در گوشه صحنه، ایستاده است؛ شایعات مایکروسافتی حول محور این سیستم عامل و امکانات آن، می چرخند. اگر چه فعلا اطلاعات کمی از این سیستم عامل در دسترس است؛ اما یک چیز را به طور قطع می توان گفت: این که 8 از 7 بهتر خواهد بود. اما چرا؟
 
 


ادامه مطلب
 
چگونه سرعت رایانه خود را زیاد كنیم؟

 در نظر بگیرید كه سرعت كامپیوتر شما مرتباً كمتر و كمتر می شود، برنامه‌های نرم‌افزاری زمان زیادتری برای اجرا شدن لازم دارند و زمان وارد شدن به یك سایت در اینترنت، بسیار طولانی می‌شود. اتصال به شبكه اینترنت، همیشه مقصر و علت اصلی در پایین آمدن سرعت كامپیوتر نیست، بلكه خود كامپیوتر، مهمترین علت آن است. تعداد برنامه‌ها، فایل‌های قدیمی و حتی تنظیمات اشتباه، از دلایل كم شدن سرعت كامپیوتر هستند.

چگونه سرعت رایانه خود را زیاد كنیم؟

 


ادامه مطلب

پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:چگونه سرعت رایانه خود را زیاد كنیم؟ ,

|
 
چرا کامپیوترهای رومیزی منقرض نمی شوند؟

 استیو جابز در سال ۲۰۱۰ میلادی با معرفی آی‌پد کنجکاوی همه کاربران را بر انگیخت و در آن زمان ادعا کرد که دوره کامپیوترهای رومیزی رو به پایان است. اکنون نیز با معرفی و عرضه تبلت های ویندوز ۸ و قابلیت استفاده از نسخه لمسی آفیس، شاید به نظر برسد که بدون کامپیوترهای رومیزی نیز می توان زندگی و کار کرد.

چرا کامپیوترهای رومیزی منقرض نمی شوند؟

 

 

 

این نظریه بد نیست اما واقعیت این است که دستگاه های قابلی حمل همچون تبلت را نمی توان دلیلی برای انقراض نسل دسک‌تاپ ها به شمار آورد. درست است که این وسایل قابل حمل و تقریبا همه جا همراه کاربر هستند اما برای انجام امور دفتری همچون استفاده از آفیس مایکروسافت نمی توان با آنها به راحتی یک دسک‌تاپ کار کرد. اینجاست که برتری کامپیوترهای رومیزی هویدا می شود.

درست است که تلفن همراه، تبلت و حتی لپ‌تاپ ها کوچک هستند و به راحتی در کیف یا جیب جا می شوند اما موارد قابل تاملی نیز همچون قدرت پردازش، اندازه صفحه نمایش یا حتی قیمت دارند.

با این حساب باید گفت، خیر! هنوز زمان انقراض کامپیوترهای رومیزی فرانرسیده است. اگر این موارد چندان شما را قانع نکرده اند در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ۱۰ دلیل ما برای ابقای دسک‌تاپ ها را بخوانید.


ادامه مطلب

پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:چرا کامپیوترهای رومیزی منقرض نمی شوند؟,

|
 
نسل آینده کامپیوترهای شخصی

 این کامپیوتر در ابتدا به نظر یک دستگاه بسیار ساده است اما تمامی امکانات یک کامپیوتر کامل را در اختیار دارد و می تواند در هر نقطه ای که یک سطح شیشه ای وجود داشته باشد کار کند. کامپیوترهای شخصی این روزها بیشتر به لپ تاپ های مختلف تبدیل شده اند و هر کسی دستگاه مخصوص به خودش را دارد اما این دستگاه ها در آینده چه شکلی خواهند بود؟ به تازگی طرحی از یک مهندس کامپیوتر به نام “جیکوب زاهور” ارائه شده است که به نظر می تواند طرحی از کامپیوترهای آینده ای باشد که در هر خانه ای از آن ها استفاده می شود.

نسل آینده کامپیوترهای شخصی + تصاویر

 


ادامه مطلب

پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:نسل آینده کامپیوترهای شخصی,

|
 
انتقال فایل از یک مموری به مموری دیگر بدون استفاده از کامپیوتر

 یکی از مواردی که ما همیشه به آن خیلی بر می خوریم انتقال از فلش مموری به فلش مموری دیگر و یا از رم به فلش مموری و بر عکس . بارها شده برای این کار باید سیستم رایانه شخصی را روشن نموده تا این عملیات رو انجام دهیم ولی با این اختراع جالب دیگر احتیاجی به رایانه شخصی و جود ندارد و به راحتی می توانید انتقال را انجام دهید

انتقال فایل از یک مموری به مموری دیگر بدون استفاده از کامپیوتر


ادامه مطلب
 
معرفی کامپیوتر ThinkCentre Edge 62z شرکت Lenovo

 برای اولین بار است لنوو دسکتاپ همه کاره خود از سری تینک سنتر را در سایز ۱۸٫۵ اینچی راهی بازار می کند. به گزارش zdnet، پردازنده این دسکتاپ نسل سوم اینتل Core i3 است و سیستم عامل ویندوز ۷ نسخه ۶۴ بیتی پروفشنال روی آن نصب است. نمایشگر ان ۱۸٫۵ اینچی بوده و گرافیک اینتل دارد. هارد دستگاه ۱ ترابایت بوده و ۸ گیگ رم نیز روی آن نصب است.

معرفی کامپیوتر ThinkCentre Edge 62z شرکت Lenovo

 

 

 

در مقایسه با سری ۲۰ اینچی لنوو، این محصول ۶۵ درصد فضای کمتری اشغال می کند و طوری طراحی شده تا فضای کمتری را روی میز کار شما بگیرد.


ادامه مطلب

پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:معرفی کامپیوتر ThinkCentre Edge 62z شرکت Lenovo ,

|
 
لو رفتن تصاویر اولیه از «ویندوز بلو» مایکروسافت

 ویندوز بعدی در حال حاضر با اسم رمز ویندوز بلو شناخته می شود و قرار است در آینده جایگزین ویندوز 8 بشود. حالا امروز که مصادف با تولد ۵۷ سالگی استیوبالمر مدیرعامل مایکروسافت است، یک نسخه اولیه از این سیستم عامل لو رفته که به نام Build 9364 شناخته می شود و در سایت های به اشتراک گذاری فایل قابل دانلود است.

لو رفتن تصاویر اولیه از «ویندوز بلو» مایکروسافت

 

 

 

نمای کلی ویندوز بعدی تا حد زیادی شبیه به ویندوز 8 است اما بهبودهای ریز و درشت مختلفی در آن قابل مشاهده است. کاشی های صفحه نخست کوچک تر شده اند و امکان شخصی سازی هم بیشتر در دسترس قرار دارد.

 


ادامه مطلب
 
لپ تاپ ایسر Aspire R7 با یک طراحی فوق مدرن

 

لپ تاپ ایسر Aspire R7 با یک طراحی فوق مدرن

ایسر خلاصه بعد صحبت ها های زیاد بر روی مدل لپ تاپ جدیدش از ایسر Aspire R7  پرده برداری کرده است. ایسر Aspire R7  با طراحی مبتکرانه و انعطاف پذیر ، قیمت معقول و نمایشگر فول HDخودش را در میان لپ تاپ های جدیدی که به بازار عرضه شده است متمایز می نماید .

اما شاید بتوان به این امر اشاره نمود که نقطعه ضعف آن می تواند در طراحی اش باشد زیرا که این طراحی جدید ریسکی و ممکن است از سوی طرفداران ایسر با استقبال مواجه نشود در ضمن این که تاچ پد آن به گونه ای غیر مناسب طراحی شده و در جای مناسب قرار ندارد .

به لحاظ اندازه لپ تاپ ایسر  Aspire R7در سری لپ تاپ های اندازه متوسط واقع می شود. ایسر AspireR7 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی  همراه با روزولوشن 1080×1920 و لمسی می باشد. سیستم عامل ایسر Aspire R7 ویندوز 8 می باشد .

 


ادامه مطلب

چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:لپ تاپ ایسر Aspire R7 با یک طراحی فوق مدرن ,

|
 
لندن در آینده

                           لندن در آینده

شهر های آینده دچار تغییر و تحولات زیادی همراه باپیشرفت فناوری خواهند بود شهر لندن یکی از معروف ترین شهر های دنیا ، از جمله شهرهایی خواهد بود که در آن آخرین فناوری ها بکار گرفته خواهد شد. شهرهای آینده همرا با بکارگیری انواع انرژی های نو همچون انرژی خورشیدی،انرژی بادی و سایر منابع انرژی نو همراه خواهد بود.. براتون یک گزارش تصویری از لندن در آینده آماده کردیم.

 


ادامه مطلب

چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:لندن در آینده,

|
 
به روز ترین فروشگاه اینترنتی *friendShop*

                  

          توجه توجه!هر نوع محصولی را که احتیاج دارید در فروشگاه FriendShop پیدا کنید!توجه توجه 

                                                     www.friendshop.mizbanshop.com

سه شنبه 7 خرداد 1398برچسب:به روز ترین فروشگاه اینترنتی *friendShop*,

|
 
تصاویری از دفاتر زیبای گوگل در سراسر دنیا

 دفاتر زیبای گوگل در سراسر دنیا

دفاتر زیبای گوگل در سراسر دنیا

ادامه مطلب
 
تصاویری زیبا از تکنولوژی های آینده

 هر روز که بیدار می شویم خبر های جدیدی از تکنولوژی ها و اختراعات جدید می شنویم.سرعت پیشرفت تکنولوژی به حدی سزیع است که در بعضی مواقع ممکن است ازقافله عقب بمانیم.در این پست طرح های جدیدی از اختراعات جدید را مورد برسی قرار می دهیم

تصاویری زیبا از تکنولوژی های آینده (1)

ادامه مطلب

سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:تصاویری زیبا از تکنولوژی های آینده,

|
 
Thumbs up 22 عادت اشتباه در دنیای فناوری که برایتان گران تمام می شود!

 آیا می دانید هنگام کار با ابزارهای الکترونیکی خود، ممکن است چه اشتباه هایی مرتکب شوید که به ضررتان تمام شود و امنیت تان را در دنیای پیچیده فناوری مدرن به خطر بیاندازد؟

Thumbs up 22 عادت اشتباه در دنیای فناوری که برایتان گران تمام می شود!

کریستوفر نول از نویسندگان وب سایت PCWorld در مطلب به بدترین عاداتی اشاره کرده که هر یک از کاربران رایانه ها ممکن است به علت نا آگاهی، عدم توجه یا حتی تنبلی گرفتارش شده باشند و ندانند که این اشتباه ها تا چه حد می تواند به ضررشان تمام شود.


ادامه مطلب
 
پولدارترین سایت های جهان را بشناسید

 با پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن کارها ، بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا درآمد خود را از طریق اینترنت بدست می آورند. امروزه دنیای وب شاهد حضور وبسایت‌های قدرتمندی است که قادر هستند، میلیون‌ها دلار کسب درآمد کنند. برای نمونه؛ سایت‌های زیر از پردرآمدترین سایت‌های جهان قلمداد می‌شوند.

پولدارترین سایت های جهان را بشناسید

ادامه مطلب

دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:پولدارترین سایت های جهان را بشناسید,

|
 
نکات امنیتی برای زنده ماندن در قرن ۲۱!

 این مقاله برای افرادی است که آی پدشان رمز عبور ندارد یا با کامپیوتر فرد دیگری به جی میل خود وارد می شوند و ساین اوت نمی کنند. در این مطلب مواردی ساده و ابتدایی را که رعایت آنها برای حفظ امنیت و حریم شخصی هر کاربری ضروری است، ذکر کرده ایم. اینها موارد بسیار ساده و ابتدایی برای حفظ امنیتی شما هستند. رعایت نکردن اینها مثل این است که اطلاعات شخصی خود را در اختیار همه قرار دهید

نکات امنیتی برای زنده ماندن در قرن ۲۱!

ادامه مطلب

دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:نکات امنیتی برای زنده ماندن در قرن ۲۱!,

|
 
ساخت برج های سبز مارپیچی

 

 

ساخت برج های سبز مارپیچی

وینستون کالبوت برای طراحی معماری هایش در حوزه پروژه های بوم شناسی  مشهور است. او هم اکنون بر روی پروژه ی بوم شناسی  اگورا در شهر تایپی، تایوان  کار می کند. هدف اصلی  این پروژه برقراری ارتباطات همزیستی بین ساکنان شهر و طبیعت است. این ساختمان با عملکرد بالا دارای ویژگی هایی همچون بالکان های بلند با باغ های معلق، ارگانیک و گیاهان دارویی است. در طی ساخت این برج هیچ گونه ضایعات صنعتی وجود نخواهد داشت. فرم مارپیچ این برج برگرفته از پویایی ارائه شده ساختار DNA است. منحنی های محدب و مقعر شکل مارپیچی برج را ایجاد می کنندکه بوسیله گیاهان انبوه احاطه شده است. قسمت مرکزی برج با لامپ هایی احاطه شده که سطح ایده آلی از روشنایی را ارائه می نماید. 


ادامه مطلب

دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:ساخت برج های سبز مارپیچی,

|
 
شروع کسب درامد تنها در 3دقیقه!!!!!!!

                             

آیا مایل هستید در عرض 3 دقیقه شروع به کسب در امد از طریق وبلاگتان کنید؟پس فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر از طریق لینک زیر ثبت نام کنید.

http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=7565 

(بدون هیچ سرمایه اولیه و داشتن تخصص در این ضمینه)

اگه سوالی داشتین از طریق ایمیلم با هام تماس بگیرین. با تشکر                               ali_IR_Gforce@vatanmail.ir

دو شنبه 6 خرداد 1398برچسب: شروع کسب درامد تنها در 3دقیقه!!!!!!!,

|
 
فناوری هایی که تا 20 سال دیگر هم قدیمی نمی شوند

 توسعه فناوری‌های مختلف روند پر شتابی را پشت سر می‌گذارد و هر روز نسل جدیدی از دستگاه‌ها و گجت‌های هوشمند با ابعاد كوچك تر عرضه می‌شوند، با این وجود به نظر می رسد برخی فناوری‌های موجود حداقل تا سال 2030 میلادی باقی خواهند ماند.

فناوری هایی که تا 20 سال دیگر هم قدیمی نمی شوند

عصر فلاپی دیسك به پایان رسیده و  بیشتر تلفن های همراه و تلویزیون های آنالوگ تبدیل به تلفن هوشمند و دستگاه های دیجیتال شده اند؛ اما به احتمال زیاد برخی دستگاه ها و فناوری های امروز تا چند دهه آینده كارآیی خود را از دست نمی‌دهند.


ادامه مطلب
 
7 سرویس شگفت انگیز ابری برای زندگی بهتر آنلاین

 برای مدیریت بخش عمده ای از زندگی خودتان بر روی ابرها آماده اید؟ چه موافق باشید چه نباشید، تعداد زیادی از سرویس هایی که این روزها ارائه می شوند به صورتی ابری (Cloud Based)بوده و باید خود را برای مهاجرت یا حداقل استفاده از این سرویس ها آماده کنید. حتی برنامه ای مانند آفیس هم برنامه ریزی گسترده ای جهت استفاده از قابلیت های سرویس ابری آماده کرده است. در این جا با هم نگاهی به چند سرویس ابری خوب می اندازیم.

7 سرویس شگفت انگیز ابری برای زندگی بهتر آنلاین

ادامه مطلب
 
اخبار جدید از دنیای تکنولوژی

 در این پست و پست بعدی قصد داریم اخبار جدیدی از دنیای تکنولوژی و اختراعات جدید در اختیار شما قرار دهیم

اخبار جدید از دنیای تکنولوژی

ادامه مطلب

دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:اخبار جدید از دنیای تکنولوژی,

|
 
تغییرات اعجاب انگیز شهرهای آینده

 شهرهای آینده در مقایسه با شهرهایی که احتمالا همین الان  نسبت به سطح دریا بالاتر

تغییرات اعجاب انگیز شهرهای آینده یا پایینتراست، به بالاتر و پایین تر از سطح زمین خواهند رفت. شهرهای آینده محصولات
 سوختی، انرژی و خودکفایی کامل در بر خواهند داشت. این مورد به خصوص برای آب و هوای گرم یا سرد مفید خواهد بود.

 

 

 

 


ادامه مطلب

دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:تغییرات اعجاب انگیز شهرهای آینده,

|
 
کامپیوترهای کوانتومی

 کامپیوترهای کوانتومی در آینده کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ های متفاوتی را خواهند

کامپیوترهای کوانتومی  ساخت که شبیه به میخ ها و گلوله های چوبی متصل به قطعه هایی به کمک رشته ها به نظر می رسد. در آینده نزدیک، کامپیوترها از فناوری نانو برای کوچک کردن اندازه تراشه های سیلیسیم ، افزایش سرعت و قدرت همراه با پردازش موازی استفاده خواهند کرد.

در این اقدام،کامپیوترهای کوانتومی آینده ای وجود خواهند داشت که بر پایه دیجیتال 1و0 قرار داده نمی شوند. در عوض این کامپیوترها بر پایه کیوبیت ها (بیت های کوانتومی) قرار داده می شوند. قدرت نیروهای مغناطیسی در یک مقیاس اتمی فرعی قدرت فزاینده کامپیوترهای آینده را پایه گذاری خواهند کرد.

 

 


ادامه مطلب

دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:کامپیوترهای کوانتومی,

|
 
کنترل آی گجت های اپل از طریق یک انگشتر

 

کنترل آی گجت های اپل از طریق یک انگشتر
آی رینگ  مفهومی از گجت های آینده اپل است که شما می توانید از طریق آن آی پد، آیفون و دیگر گجت های اپل را کنترل نمایید. این گجت داراری وایرلس است و بوسیله ویکتور سوتو طراحی شده است. آی رینگ یک صفحه لمسی  برای کنترل دیگر گجت ها دارد که از طریق بلوتوث کار می کند. آی رینگ  با خود یک صفحه نمایشگر OLED به همراه دارد که باطری آن می تواند تا 2 روز بدون شارژ برای کاربر کار کند . آی رینگ از طریق درگاه  USBقابل شارژ است.
 
 
 

ادامه مطلب

دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:کنترل آی گجت های اپل از طریق یک انگشتر,

|
 
گران قیمت ترین و بزرگترین پروژه ی تاریخ ناسا

 

گران قیمت ترین و بزرگترین پروژه ی تاریخ ناسا

گران قیمت ترین و بزرگترین پروژه ی تاریخ ناسا یا همان پروژه ی تلسکوپ فضایی «جیمز وب» که برای سال 2018 میلادی برنامه ریزی شده است، در زمان مقرر خود و با بودجه ی جدیدش اجرا خواهد شد. پروژه ی تلسکوپ فضایی «جیمز وب» پروژه  ی جدید رصدخانه ای فضایی است که به طور تقریبی، 3 برابر بزرگ تر از رصدخانه ی قبلی یا همان «تلسکوپ فضایی هابل» است.


ادامه مطلب
 
ساخت مرکز المپیک یوس

 

 

ساخت مرکز المپیک یوس

مرکز المپیک یوس که بوسیله زها حدید طراحی شده است  با محیط شهر جدید هکسی در طول رودخانه یانگتز و مزارع روستایی ادغام گشته است.مرکز المپیک دارای یک مرکز کنفرانس به ارتفاع 46.9 متر دارای 31 لایه و 68 اداره و هتل 5 ستاره می باشد. برج اعظیم  مرکز المپیک 249.5 متر ارتفاع دارد و برای راحتی بیشتر مشتریان مجهز به کافی تریا، کافی شاپ،سالن ورزشی، استخر شنا و مزیت های دیگر  می باشد. از دیگر ویژگی های مرکز المپیک یوس مرکز کنفرانس آن می باشد که مجهز به 2181 صندلی است. همچنین برای سالن کنسرت 505 صندلی تخصیص یافته است در ضمن اینکه 4 سالن برای فعالیت های چند منظوره در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر مرکز المپیک یوس دارای اتاق های کنفرانس، اتاق های در جه یک یا وی.آی.پی اتاق پرو لباس و دیگر مزیت ها می باشد. قرار است این پروژه در سال 2014 توسعه بیابد.


ادامه مطلب

دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:ساخت مرکز المپیک یوس,

|
 
سریعترین تبلت های اندرویدی برای بازی

 

سریعترین تبلت های اندرویدی برای بازی

دنیای تبلت ها هر روزه در حال تغییر است. طراحان و تولید کنندگان مختلف  برای برآوردن نیاز کاربران مختلف در تلاش هستند تا با عرضه مدل های متفاوت نیاز آن ها را به نحو بهتری برآورده کنند. کاربران تبلت ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند از این میان گروهی از کاربران افراد علاقمند به بازی هستند. پس در میان طراحان مجبورند شاخص های خاصی را برای این گروه خاص مشتریان در نظر بگیرند که نیاز این گروه از ماربران را به نحو بهتری برآورده سازند در میان 7 مورد از سریع ترین تبلت های اندرویدی را برایتان برگزیدیم که منتخبی است برای کاربرانی که علاقه زیادی به بازی دارند.
 

ادامه مطلب

دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:سریعترین تبلت های اندرویدی برای بازی,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید.با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران محترم.امیدوارم که لحظاتی خوبی رو در این وبلاگ سپری کنید.در ضمن این وبلاگ هر دو روز یه بار update میشه. در ضمن جهت تبادل لینک ابتدا مارو با نام تازه های دنیای تکنولوژی لینک کنید بعد از طریق نظر به ما اطلاع دهید تا شما را لینک کنیم. با تشکر


تازه های موبایل
تازه های PC ولب تاب
تازه های متفرقه
تازه های اختراعات

 

YaphetS

 

 

 

اگه دلت از دنیا تنگ شده برو تو این سایت
CTP002 محصول مشترکی از موبیدو و استینورماتین
NEC سبک ترین الترابوک دنیا را تولید کرد
بستن کلیه ی برنامه های هنگ کرده
با ماشين پرنده VTOL آشنا شويد
گزارش مصاحبه مدير عامل اپل ، تيم کوک در کنفرانس D11 © گجت نیوز
لنوو اسمارت فون دوسيم کارته شيک و زنانه S820 را معرفي نمود © گجت نیوز
فناوری آینده Philips Fluid گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو OLED
ساخت اولین دست مصنوعی با ویژگی لامسه
700 ترابایت در یک گرم دی.ان.ای
معرفی انواع هکرها
بهترین و جذابترین امکانات گوگل
معرفی 10 باور اشتباه در مورد نام دامنه وب سایت های اینترنتی
کامپیوتری که نسل آینده کامپیوترها را تسخیر خواهد کرد
ده دلیل که آمدن ویندوز8، ویندوز7 را نابود می کند!
چگونه سرعت رایانه خود را زیاد كنیم؟
چرا کامپیوترهای رومیزی منقرض نمی شوند؟
نسل آینده کامپیوترهای شخصی
انتقال فایل از یک مموری به مموری دیگر بدون استفاده از کامپیوتر
معرفی کامپیوتر ThinkCentre Edge 62z شرکت Lenovo

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 3236
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


***زاهد در دنیا باش عاقل***